happy ending

hej och förlåt för förra inlägget, va på världens pmshumör typ.. haha!
Nu sitter jag i soffan här på landet och tittar på sagan om konungens återkomst, har inte sett den förut så fattar inte så mycket.. men äsch, det räddar min kväll i alla fall.
Nu har jag ätit så mycket julmat att jag tror jag kommer dö snart. Jag tänker aldrig mer äta julmat! fyfan vad trött jag är på det. Va hemma hos mammas moster idag och åt julmiddag IGEN, och direkt efter det åkte vi till min morfar och morbröder osv för att fira jul med dom, och då vad? JULMAT självklart.. och man måste ju äta också, det är oartigt annars ^^
måste dessutom tillägga att min morfars fru's brors son (?) är galet snygg! han va där också och firade, och jag har inte träffat han på skitlänge, och kände absolut inte igen honom, så när jag skulle hälsa så kramade han mig och jag blev skitöfrvånad, och sen kom jag ju på, det va ju lilla oliver! som nu inte va så liten längre ifs, men däremot vrålsnygg! jag blev helt stum typ, (håller tummarna på att han inte läser min blogg*) haha, tänkte ifall ni undrade liksom ;) men detta är min blogg och jag tänker skriva vadfan jag vill! :)
Well, nu är julen slut förhoppningsvis, jag tror i alla fall att jag har firat med alla sidor i släkten..? förutom pappas då, men det räknas inte.
hursomhelst så har jag fått kläder, pengar, presentkort (ginaT, hm, hollywood, makeupstore), klocka, smycken, smink, tvspel, fotoramar och säkert någonting mer som jag glömt nu. Blev helnöjd i alla fall.
Nu ska jag ringa lite folk och titta på "slutstriden" på filmen, adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0