..

jag hatar verkligen att blogga.. hatarhatarhatar. hatar den där känslan att veta att man verkligen måste uppdatera.. så varför gör jag det? ja, ärligt talat vet jag inte varför.. typ för att ibland så har jag nånting jag bara vill skriva. inte är det ofta men ibland så. så därför tänker jag göra det vare sig ni gillar det eller inte!
jamen nu är det december igen. jul snart.. jag gruvar mig ordentligt, men samtidigt så längtar jag så fruktansvärt.
Jag och mamma julpyntade häromdan, mysigt värre.
Idag är det måndag igen förresten.. helgen har tillbringats i rättvik.. eller ja, röjeråsen som det så fint heter. har varit en helt okej helg, kul att träffa alla!
Den här veckan kommer bli pain in the ass känner jag.. jag har typ fyra prov, redovisning, en bok på 200 sidor som ska vara utläst IMORGON.. var tror ni jag ligger? inte mindre än sid 50, hejja! sen va det säkert nånting mer jag skulle göra men det minns jag inte nu. det sociala då? ja, jag vet att jag borde sitta hemma och plugga med tanke på att betygen sätts i slutet av denna vecka eller i början på nästa, och jag har knappt lämnat in en ändaste uppgift i år och mina betyg är väl inte direkt på topp om man säger så.. ärligt talat så är det tvärtom, dom ligger så lågt dom bara kan göra. hursomhelst så kommer jag bli waaay to depressed om jag sitter och pluggar hemma.. jag går ju ändå i skolan? och dessutom så har min mentor sagt att jag inte har en chans att jobba upp mig till G i alla ämnen innan jul, så jag kan lika gärna skita i allt och får väl slita som ett djur nästa termin antar jag.
äsch, nu ska jag göra nånting annat än klaga. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0