do you feel like I do?

det har varit en jävla massa spring fram och tillbaka idag. Först va jag ju som sagt med jenny, sen åkte jag till joanna, sen åkte jag hem, va hemma i typ en kvart och sen bar det iväg till bromma för att träffa melissa och fixa lite grejer, sen kom jag hem, åt, och sen skulle jag fixa lite nyårsetfterrätter med jossan och elsa, då räckte inte kesellan så sprang till närmsta butik här runt hörnet men där hade dom ingen, så sprang hem igen. Smart som jag är tänkte jag ju självklart inte på att vi har flera matbutiker runt kvarteren, så då fick jag springa iväg till nästa och sen hem igen. efter en stund tog chokladen slut också, så då fick jag springa ut igen! & det är ju inte direkt varmt ute.. knasigt inlägg men nu vet ni hur min dag har sett ut, nyss tittade jag på VictoriasSecret's Fashion Show, nu är det film på trean, A Cindarella Story, den väcker många minnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0