danefterdoppardan?

Kan man säga så? danefterdoppardan? well, nu kan man det!
Har inte sovit ett skit inatt typ, pratade med andreas för länge, och sen ringde han igen vid fyra och sa att han inte kunde sova, nej grattis! inte jag heller.. haha, blev så jävla sur. sen vaknade jag igen och tittade på klockan, då va den 17:19.. Jag bah: whaaat? då tänkte jag att antingen så har jag sovit hela dagen, eller så drömmer jag.. men så somnade jag om igen, haha. när jag vaknade igen så va klockan typ halv tio, och då kände jag mig lite smått förvirrad, hade jag sovit i ett helt dygn eller drömmer jag fortfarande? haha, så fail.
nu sitter jag och pratar med simon tuffing, han är bra rolig :) ska fortsätta med det nu, puss!

Bjuder på lite "justnu"-låtar :
Happiess - The Fray
Someone New - Eskobar, Heather Nova
Don't Kill me tonight - DI-RECT
Varning för ras - Lars Winnerbäck
I'm shakin - Rooney
Gårdakvarnar och skit - Håkan Helltström
Sjukhus - Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0