dan för doppardan

Ja hörrni, det är fanimig självaste julafton imorgon? helt otroligt, för fjortonde gången i mitt liv är det julafton, igen. Jag tycker det är lite överdrivet allt det här med jul, man gör i ordning allting i månader innan och spenderar flera tusen kronor bara för en ändaste dag, men det är samitdigt skitmysigt tycker jag!
Just för tillfället sitter jag och dricker julmust och äter lussebullar, vilket jag har gjort typ dom senaste dagarna, jag kommer gå upp flera kiiilo över jul, jag lovar..
Snart ska jag troligtvis dra ut och träffa erik, eller också så ska jag baka knäck och ischoklad osv. vi får se :) Är dock inte så sugen på att gå ut, det är svinkallt och snart blir det mörkt, och jenny den lyckosten ligger på en sandstrand i Thailand nu!! nej jag är inte avundsjuk..



vad hade ni föredragit över jul egentligen? på ett sätt så är det mycket juligare att vara i sverige och pulsa i snön, men å andra sidan så fatta hur jävla underbart att ligga i bikini under stekande sol och klaga över att det är för varmt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0