CLUBWASABORG

helt ärligt, jag saknar det. Visst den större delen av befolkningen där va fjortisar, och man strulade runt med alla och fick ta en massa konsekvenser för det, men seriöst vi hade ju kul. Jag saknar dom där fredagarna då vi drog hem till nån och fixade oss hela eftermiddan, och tog sen bussen ner till wasaborg, satte oss vid pizzerian och väntade på att klockan skulle bli över åtta. jag saknar att vi sen gick till den meterlånga kön och ställde oss, betalade och fick en stämpel på handen, fick blåsa i alkogrejen och gick sedan till garderoben och dumpade in grejerna. Jag saknar när vi sen halvsprang allihopa upp till våningen över, och klev rätt in på dansgolvet, och dansade till världens bästa DJ-Fribbie (NORDIC-X) hela natten, jag och mina tjejer.. Man kunde glömma bort allt för en kväll, och bara röra sig till musiken. man kunde dansa som om ingen annan såg än, man behövde inte bry sig om någonting, det fanns ingen morgondag, jag saknar det.


- ja, de finns hur många bilder som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0