boysboysboys

jag läste nyss på telmas blogg, http://toxify.blogg.se/ (jävligt värd att läsa för den delen!) och såg hennes senaste inlägg. måste säga att jag håller med så jävla hårt! Allvarligt talat, killar är svin. Visst dom kan va världens sötaste och så, och i början så känner man hela tiden att "ååh han är så jävla söt, han är verkligen inte som alla andra!" men nu har jag lärt mig att: tss, sånt finns inte, dom är samma skit allihop. Dom är jävla bra på att snacka allihop, dom kan säga så jävla mycket som vi går på som dom egentligen inte menar. som om jag skulle bråka med en kille som jag va tillsammans med/på g med osv, så skulle han bara säga alla dom där supergulliga orden som ingen av oss tjejer kan stå emot. så jävla tragiskt. Visst, det finns väl undantag, vissa är ju mycket bättre än vissa andra. men fortfarande, jag eller någon annan tjej (vad jag tror) kommer någonsin fatta vad som finns inne i en killes huvud. Helt jävla obegripligt. jag förstår mig verkligen inte på dom, förstår inte hur dom tänker.
En kan verkligen vara skitgullig, hur jag bäst som helst, en sån som man kan tänka "åh, han är något speciellt, någonting annorlunda, inte som alla andra" - ahjo, det kan väl stämma på sätt och vis, men sen finns det en annan som är allmänt dum i huvudet hela tiden, som inte är känslig eller nånting, dom två är ju byggda av precis samma skit ändå.  visserligen har alla bra och dåliga sidor, men anyway, killar är så jävla olika oss tjejer. fast det kanske är det som är meningen? att vi ska vara olika? för egentligen, hur kul skulle de vara om alla va likadana?
haha, jag har fan dubbelmoral.. men det är så jävla knasigt allting, och det är väl just i dom här åren de är som värst också. . jag tror fan att det är mellan 14-15-16-17 det är mest tårar som rinner, i alla fall för tjejer. det borde i alla fall vara det, för jag tycker allt rasar hela tiden. och så bygger man upp allting igen, och precis då man lagt den sista byggstenen så kommer nån (kille oftast) och drar bort än av stenarna i botten så att allt rasar igen, hejja!
äh, det finns en massa tankar kring det där fan, alla har nog dom. och det absolut sorgligaste är, att jag tror att alla killar tänker precis likadant om oss tjejer.. dom tycker väl att vi är svin och att vi sviker och leker med deras känslor..
men trots allt det här, så kan man ju inte direkt sluta kolla på killar? vissa kanske itne gör det, men jag tillexempel skulle aldrig kunna tänka mig en värld utan killar, vad skulle man då snacka med tjejerna om? vad skulle man sitta och skvallra om hela nätterna långa? vad skulle man spana på hela dagarna, och dräggla över riktiga snyggingar som går förbi? tänk va tråkigt allting skulle vara då? man skulle inte ha dom där myskvällarna med pojkvännen? inte dom där smsen som säger: "ska vi ses någon dag? :$", inte den där galna känslan om att man verkligen måstemåstemåste berätta för brudsen vem man kysstes med i helgen? det skulle ju också suga.
nej, vi behöver killar/pojkar/män/karlar.. men fan, så gott som alla fucking problem man har nu i tånåren handlar ju om killar typ? det är nästan bara det man gråter över? fuck it, jag ska fan bli lesbisk.

Kommentarer
Postat av: kristoffer ;)

nee så behöver det ju inte vaa ;)

2009-12-19 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0