2010

Nu är det nästa år fan.. känns lite småkonstigt. Nyårsaftonen kommer hur som helst spenderas med mina helsköna brudar i festblåsor! tror att vi alla kommer ha svarta, korta klänningar och klackar, kommer bli grymt! Kommer förhoppningsvis med en bildbomb imorron.
Har bestämt mig för att 2010 ska bli ett bra år! det säger jag i för sig varje år, men nu ska det verkligen bli det också! inleder det nya året med singellivet och så får vi se hur det går. Jag trivs verkligen såhär, inte bunden till något eller någon. Och att fira det hela med mina älskade tjejer, det kan inte bli bättre än så! kommer nog inte uppdatera mer förens på nyårsdagen nu, så.

 

Välkomnar det nya året med öppna armar, så får vi se vad det har att erbjuda.


Ta nya tag, sätt nya hopp, följ nya mål

GOTT NYTT JÄVLA ÅR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0